Pemolo

Saturday, January 18, 2014

COMANGO

mayangperapu.my


1. Gabungan NGO liberal & anti Islam. Mereka menghantar laporan ke PBB yang melaksanakan agenda Orde Baru Dunia akhir zaman yang berbalut tajuk yang bunyinya sungguh murni, "hak kebebasan asasi manusia sejagat":

2. Antara tuntutan COMANGO:

 i.   Perenggan 1: KEBEBASAN MURTAD

 ii.  Perenggan 6.1.1 & 6.1.2: MENGHALALKAN SEKS SONGSANG *Lesbian, gay, transeksual, biseksual (LGBT)

iii. Perenggan 6.2: MENGHAPUSKAN HAK KEISTIMEWAAN ORANG MELAYU

iv. Perenggan 6.8: MEMAKSA TAFSIRAN PERKAUMAN MENURUT SEKULAR LIBERALIS BARAT

v.  Perenggan 9: MENGHAPUSKAN KESALAHAN JENAYAH SYARIAH *Khalwat, zina, dsb

vi. Perenggan 10.11: MENUNTUT PENTERJEMAHAN 'GOD' KEPADA ALLAH OLEH KRISTIAN KATOLIK DI MALAYSIA

vii. Perenggan 10.1.6: MENUNTUT KEBEBASAN BERAGAMA BAGI AJARAN SESAT SYIAH DI MALAYSIA

viii.Perenggan 10.1.11: MENUNTUT AGAR MANA-MANA IBU BAPA YANG MEMELUK ISLAM TIDAK DIBERI HAK PENJAGAAN ANAK *Hak hanya diberi kepada pasangan bukan Islam

3. Macam biasa dengar, di Malaysia dulu masa mula-mula nak "break the ice" semuanya dibawa kabur terpecah-pecah melalui anasir politik pembangkang & NGO-NGO aliran mereka. Dana-dana luar ini bertimbun-timbun masuk kononnya nak ambil alih negara. Anwar biasa berbahasa yang sama, mempengaruhi kepimpinan Pas, pun terperangkap sama bila Pas kata kalimah Allah boleh diguna pakai oleh bukan Islam, apa salah? Anjurkan segala perhimpunan berkulitkan bunyi yang cantik yang dalang-dalangnya adalah kepala ini semua. BERSIH lah kononnya.

4. Siapa yang setuju tuntutan ini semua, sila angkat tangan??? Mayang pasti yang mula angkat adalah Lim Guan Eng, tapi buat masa ini dia masih malu-malu, alim-alim kucing tak mau tunjuk tangan. Yang lain-lain siapa yang setuju, angkatlah tangan.

5. Mayang juga pasti, sebahagian yang tak setuju tu, hari itu dah pernah sambut tangan mereka (sama ada sengaja atau tidak), tetapi melalui pemimpin-pemimpin yang mencanang-canang dengan balutan jualan murah agama orang Islam dengan bunyi arab "al Tahaluf wal Siyasi"...

No comments:

Post a Comment